本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

Tuesday, July 2, 2013

瘦豬肉霸王花湯 (梁翠群提供) (07/02/13)


材料 :  霸王花

霸王花又稱劍花,俗稱天尺花,性味甘微寒,有清熱潤肺,止咳作用(文摘於包袋註解),加無花果,蜜棗,南北杏,全是清心潤喉的材料,相信有食療效果。

做法:用清水浸霸王花乾約十分鐘,瘦肉「飛水」(即是用熱水煮約一分鐘以除肉腥味,取出待用),當霸王花乾浸透後,連同肉,大約十粒無花果,三至四粒蜜棗,少許南北杏,全部放入煲內,加四至五公升清水,大火煮滾,減用小火煮一個多小時,食前加點雞精和鹽調味即可。




3 comments:

  1. 我己試過了(有圖為証),蠻好吃的。請老朽評語,記得要加分敲勵我啊!翠群

    ReplyDelete
  2. 好正喎!我都想飲返啖,賣相一流,睇落妳可以開舖頭,叫翠群靚湯,將來有機會到墨爾砵一定幫襯,偉銓

    ReplyDelete
  3. 多謝銓Sir讚賞!我仲有排先夠班嘞。有機會落墨爾砵我一定請你食私家飯,又好味又衛生,最緊要係最慳皮,哈哈。你凈係送俾我一段火龍果枝就夠嘞。翠群

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.